На сторінках онлайн-енциклопедії відображено короткі відомості щодо того, як сторінка представлена в Google: кількість показів у пошуку, середня позиція у видачі та кількість кліків користувачів, що привели на сайт.
Показники, що відображають статистичні дані, відповідають 30-му періоду (наприклад, сьогодні всі вони відповідають періоду 2025-07-09 – 2025-08-08). Ними є дані, що збирає Google Search Console.
Що це?
Кількість разів, коли сторінка була показана у результатах пошуку Google. Це відбувається щоразу, коли сторінка з’являється у видачі (навіть якщо по ній не клікнули).
Чому це важливо?
Цей показник ілюструє, наскільки добре Google знаходить сторінку за запитами користувачів. Висока кількість показів означає, що сторінка відповідає пошуковим інтересам.
Приклад: Якщо сторінка має 1 тис. показів, це означає, що її побачили в результатах пошуку 1 тис. разів за останні 30 днів.
Що це?
Середнє місце, на якому сторінка відображалася в результатах Google. Наприклад, 1 — це перше місце, 10 — кінець першої сторінки.
Чому це важливо?
Високі позиції свідчать, що сторінка добре ранжується. Позиції 7–15 — що її видно, але не у верхній частині результатів. 20-та позиція і нижче означає, що сторінку помічають значно рідше.
Приклад: Середня позиція 7 означає, що сторінка, в середньому, відображалася на 7-му місці в Google.
Що це?
Кількість разів, коли користувачі клікнули на посилання сторінки в Google і потрапили на сайт.
Чому це важливо?
Цей показник демонструє інтерес читачів до теми. Якщо багато переходів, стаття відповідає запитам користувачів.
Приклад: Якщо за 30 днів було 50 переходів, це означає, що 50 переглядів статті здійснено завдяки пошуку в Google.
Що це?
Відсоток переходів на сторінку з Google-пошуку відносно загальної кількості її показів. Цей показник ще називають коефіцієнтом клікабельності (CTR).
Чому це важливо?
Частка переходів показує, наскільки сторінка виглядає привабливою для користувачів пошукової системи Google. Водночас важливо враховувати, що на цей показник суттєво впливає середня позиція в пошуку, на якій сторінка з'являється у результатах пошуку.
Тому для точнішої оцінки ефективності ми порівнюємо фактичну частку переходів із середньою очікуваною для відповідної позиції. Отримане співвідношення відображає, наскільки сторінка реалізує свій потенціал у видачі.
Для зручності інтерпретації додано зіркову шкалу — вона наочно показує, наскільки ефективно сторінка використовує свою позицію в Google:
Приклад: Якщо частка переходів становить 8.3%, а середня позиція сторінки статті — 3, то сторінка реалізувала понад 80% свого потенціалу. Це буде відображено як ★★★★☆.
Комбінація цих показників — це індикатор видимості та впливовості енециклопедичної статті в інтернеті: